Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Ο Δικαουλάκος στο τιμόνι της Εθνικής Λετονίας

O Τζώρτζης Δικαιουλάκος μίλησε στο site του Σ.Ε.Π.Κ. για την αποδοχή της πρότασης που είχε απο την Λετονική ομοσπονδία για να αναλάβει την Εθνική Γυναικών της χώρας.

"Δεν μπορεί κανένας να καταλάβει πόσο δύσκολη ήταν αυτή η απόφαση για μένα. Εδώ και τέσσερα χρόνια, μαζί με τον Κώστα Μίσσα κάνουμε μια τεράστια προσπάθεια με την Ελληνική Ομοσπονδία και φέτος θα ήταν στο αποκορύφωμά της, αφού υπάρχει παγκόσμιο πρωτάθλημα γυναικών και πανευρωπαϊκό νέων ανδρών.
Το ψυχικό δέσιμο που είχα με αυτές τις ομάδες και η άψογη συνεργασία με τον Κώστα με οδήγησε αρχικά στο να αρνηθώ την πρόταση της λετονικής ομοσπονδίας. Αυτός που με έπεισε ότι είναι σωστό για την καριέρα μου να πω "ναι" ήταν ο ίδιος ο Κώστας Μίσσας με τον οποίο εκτός από τη δουλειά είναι και αδερφικός φίλος.
Στόχος μας πλέον στην Λετονία είναι να προκριθούμε στο επόμενο Ευρωμπάσκετ. Να βάλουμε στην ομάδα δύο - τρεις νέες παίκτριες, αφού το υλικό που υπάρχει είναι εκπληκτικό και μέσα από αυτή τη διαδικασία να προκριθούμε στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Στο τελευταίο Ευρωμπάσκετ η Λετονία ήταν ένα από τα φαβορί ακόμα και για το χρυσό μετάλλιο, όμως, είχε έκδηλο το άγχος της διάκρισης.
Έχω ζητήσει να έχω συνεργάτη, ή συνεργάτες από Ελλάδα. Θεωρώ ότι είναι υποχρέωσή μου να έχω μαζί μου στο εξωτερικό Έλληνα συνάδελφο και θα προσπαθήσω να το πετύχω. Στη Λετονία θα είμαι το Μάρτιο για την επίσημη παρουσίαση, ενώ ήδη μέσω ίντερνετ έχω επικοινωνήσει με αρκετές από τις παίκτριές μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου